תקנון אתר גבינות ברמות

ברוכים הבאים לאתר גבינות ברמות

כתובת האתר: www.gvinotberamot.com
כתובת ההפעלה: רחוב הפקאן 6, רמות השבים, מיקוד 4593000

בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון 054-490-1992 (יאיר)
או בדוא"ל: info@gvinotberamot.co.il



(סדנאות, קורסים ומכירת מוצרים נלווים)

קריאת תקנון זה והסכמה לו מהווים תנאי מחייב לביצוע כל רכישה או הרשמה באתר.
ללא אישור התקנון לא ניתן לסלוק כרטיס אשראי ולבצע קנייה.


1. כללי והגדרות

1.1 האתר משמש למכירת סדנאות וקורסים ללימוד ייצור גבינות בשיטות מסורתיות (להלן: "הסדנאות" או "הקורסים"), וכן למכירת אביזרים ומוצרים נלווים (כגון מחמצות, אנזים הגבנה, מדי חום, סלסלות, כפפות ועוד) – להלן: "המוצרים".
1.2 האתר מנוהל על ידי "גבינות ברמות" (להלן: "החברה" או "מפעילי האתר").
1.3 כל שימוש באתר מהווה הסכמה מלאה ובלתי חוזרת לכל תנאי התקנון.
1.4 התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומתייחס לשני המינים כאחד.
1.5 החברה או מפעילי האתר שומרים לעצמם את הזכות לשנות את התקנון מעת לעת לפי שיקול דעתם הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.
1.6 הרשמה או רכישה באתר מותרת לכל אדם מעל גיל 18 או לתאגיד המאוגד במדינת ישראל בלבד.

2. רכישה, הזמנות ותשלום

2.1 תנאי רכישה בסיסיים:

  • הרוכש באתר חייב להיות בעל כרטיס אשראי ישראלי תקף שהונפק בישראל.

  • אישור העסקה על ידי חברת האשראי הוא תנאי לביצוע העסקה.

  • יש לספק כתובת דוא"ל לקבלת חשבונית/ קבלה עבור רכישת סדנה / מוצרים וכן כתובת למשלוח מוצרים..

2.2 מחירים:

  • כל המחירים כוללים מע"מ אלא אם צוין אחרת.

  • מחירי המוצרים אינם כוללים דמי משלוח.

  • החברה ו/או מפעילי האתר רשאים לשנות מחירים בכל עת ללא הודעה מראש.

2.3 אישור עסקה – סדנאות:

  • אין חיוב אם אין מקום פנוי בסדנה.

  • העסקה מאושרת רק לאחר שליחת חשבונית/קבלה במייל.

2.4 אישור עסקה – מוצרים:

  • אין חיוב לפני בדיקת מלאי.

  • העסקה מאושרת רק לאחר שליחת חשבונית/קבלה במייל.

  • חיוב יתבצע רק עבור מוצרים במלאי.


3. סדנאות – חומרי גלם, ארוחות ואחריות

3.1 חומרי גלם:

  • הסדנאות כוללות שימוש בחלב גולמי (צאן/בקר) שעובר פסטור.

  • הלקוח מאשר שאין לו ולא יהיו לו טענות לגבי מקור החלב או השימוש בו.

3.2 ארוחות ורגישויות:

  • מוגשות ארוחות בוקר/ערב הכוללות גבינות, ירקות, יין ולחם.

  • סביבת הסדנאות עשויה להכיל אלרגנים (גלוטן, לקטוז, אגוזים, סויה, שומשום וכו’).

  • האחריות לדיווח על אלרגיות חלה על המשתתף בעת ההרשמה.

  • החברה אינה אחראית לנזקים מאלרגיות אלא במקרה של רשלנות חמורה.


4. צילום, תיעוד ופרסום (הסכמה מפורשת)

4.1 הסכמה לצילום

  • הלקוח מאשר כי במהלך הסדנאות עשויים להתבצע צילומי סטילס ווידאו על ידי החברה למטרות תיעוד ושיווק.

4.2 ויתור על פרטיות

  • ההשתתפות מהווה הסכמה בלתי מסויגת לצילום ושימוש בתמונות/סרטונים.

  • הלקוח מוותר על כל טענה לפי חוק הגנת הפרטיות (1981).

4.3 זכויות יוצרים

  • זכויות היוצרים בתמונות ובסרטונים שייכות בלעדית ל“גבינות ברמות”.

4.4 שימוש ופרסום

  • "גבינות ברמות" תהיה רשאית לעשות שימוש בתמונות ובסרטונים שצולמו בהם מופיע
    הלקוח, ללא תמורה נוספת וללא הגבלת זמן, לרבות:
    • פרסום ושימוש באתר החברה, בדף הנחיתה של החברה ובפלטפורמות שיווקיות נוספות.
    • פרסום ברשתות החברתיות )כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וכדומה( ו/או בכל מדיה אחרת, לצורך קידום ופרסום הסדנאות, הקורסים והחברה.

5. מדיניות ביטולים והחזרים – סדנאות וקורסים

5.1 כללי

מעבר לזכויות לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה, תשע"א–2010), יחולו ההוראות הבאות.

5.2 תנאי ביטול מיוחדים

אם צוין בדף תשלום תנאי ביטול ייחודיים – הם יגברו על הוראות אלה.

5.3 מדרג ביטולים סטנדרטי

  • ביטול עד 14 ימי עסקים לפני מועד הסדנה: החזר כספי בקיזוז 5% או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם).

  • ביטול עד 3–6 ימי עסקים לפני מועד הסדנה: החזר כספי בקיזוז 20% או 150 ש"ח (הגבוה מביניהם).

  • ביטול בפחות מ־2 ימי עסקים: אין החזר כספי.

  • במקרים חריגים ניתן לשיקול דעת החברה להעניק זיכוי עתידי.

5.4 היעדרות עקב מקרה חירום

במקרה חירום מוכח – החברה תשקול מתן זיכוי עתידי.

5.5 אופן ההחזר

ההחזרים יתבצעו באותו כרטיס אשראי ששימש לעסקה.


6. מדיניות ביטולים והחזרות – חנות המוצרים

6.1 כללי

בנוסף לתקנות הגנת הצרכן (2010), יחולו תנאים אלה.

6.2 תנאי החזרה

ניתן לבטל רכישה תוך 14 יום מקבלת המוצר, אם הוא:

  • באריזה מקורית

  • לא נפתח או נעשה בו שימוש

  • שלם וללא נזק

6.3 החזר כספי

יינתן החזר על מחיר המוצר בניכוי:

  • דמי משלוח

  • 5% מעלות המוצר (דמי ביטול על פי חוק)

6.4 משלוח חוזר

החזרת מוצרים תתבצע על חשבון הלקוח לכתובת מפעילי האתר.

6.5 מוצרים רגישים / קירור

לא ניתן להחזיר מוצרים מתכלים או רגישים (כגון מחמצות, אנזים, קלציום כלוריד, מוצרי קירור).
חריג: מוצר פגום או מקולקל – ייבחן ע"י החברה.


7. משלוחים ואספקת מוצרים

7.1 מחירי משלוח

  • משלוח עד הבית לכל הארץ (למעט אילת): ₪80.

  • משלוח חינם בקנייה מעל ₪1000.

  • משלוח לאילת: ₪150.

7.2 זמני אספקה

  • לרוב חלקי הארץ: 5–10 ימי עסקים.

  • לאילת: 10–15 ימי עסקים.

  • כפוף לזמינות במלאי.

7.3 אחריות למשלוח

  • עיכובים בידי דואר ישראל/חברות שליחויות אינם באחריות החברה.

  • עיכובים עקב אי-מענה או חוסר זמינות לקוח אינם מזכים בטענות.

  • משלוחים רק לכתובת פיזית (לא לתא דואר).

  • חובה לבדוק תקינות החבילה עם קבלתה.

  • מוצרים המחייבים אחסון בקירור יאספו באתר החברה / המפעיל ע"י הרוכש, ב- רחוב הפקאן 6, רמות השבים בתיאום מראש.

8. מדיניות פרטיות, מאגרי ואבטחת מידע 

8.1 איסוף מידע: א. מידע שנמסר על ידי הלקוח: בעת הרכישה או ההרשמה באתר, הלקוח מוסר מרצונו מידע אישי, הכולל, בין היתר: שם מלא, כתובת דוא"ל, מספר טלפון, כתובת למשלוח ופרטי תשלום. ב. מידע סטטיסטי/אנונימי: האתר אוסף באופן אוטומטי מידע לא מזהה (כגון כתובת IP, סוג מכשיר, דפים שנצפו, זמן שהייה וכדומה) לצורך ניתוח, שיפור השירות והתאמת פרסומות, באמצעות כלים דוגמת Google Analytics ושימוש ב"קוקיז" (Cookies).

8.2 שימוש במידע ומטרת איסופו: המידע הנאסף ישמש אך ורק למטרות הבאות: א. ביצוע העסקה ואספקת המוצר/השירות: עיבוד ואישור ההזמנה, סליקת התשלום, שליחת המוצרים ואספקת שירותי הסדנאות והקורסים. ב. שירות לקוחות: יצירת קשר עם הלקוח בעת הצורך, מענה לפניות וטיפול בבעיות. ג. דיוור ושיווק ישיר: שליחת דוא"ל או הודעות SMS עם מידע על מבצעים, מוצרים חדשים, סדנאות ועדכונים, וזאת רק אם הלקוח נתן את הסכמתו המפורשת לכך. בכל עת, יוכל הלקוח לבקש להסיר את עצמו מרשימת הדיוור באמצעות לחיצה על "הסר" או הודעה לחברה. ד. שיפור האתר: ניתוח המידע הסטטיסטי לשיפור חווית המשתמש ותפעול האתר.

8.3 אבטחת מידע והגנה על פרטיות: א. אבטחה וסליקה: החברה מתחייבת לעשות ככל שביכולתה כדי לשמור על סודיות המידע שנמסר לה, תוך שימוש באמצעי אבטחה סבירים ומקובלים. פרטי כרטיסי האשראי מעובדים באמצעות חברת סליקה מאובטחת ועומדים בתקנים הנדרשים (כגון PCI DSS). החברה לא שומרת פרטי אשראי מלאים בשרתיה. ב. אי-העברת מידע לצד ג': החברה מתחייבת שלא להעביר את פרטי הלקוח האישיים לצד שלישי, למעט במקרים הבאים: 1. לצורך השלמת העסקה (כגון חברת השליחויות לצורך מסירת החבילה, או חברת הסליקה). 2. במקרה של מחלוקת משפטית או הליכים משפטיים שיחייבו את חשיפת המידע. 3. במקרה שהחברה תמוזג, תימכר או תועבר לגורם אחר – ובלבד שהגורם המקבל יתחייב לשמור על הוראות תקנון זה.

8.4 זכות עיון ועדכון: הלקוח רשאי לפנות לחברה בבקשה לעיין במידע שנצבר עליו במאגרי החברה, ואף לבקש לתקן או למחוק מידע זה, בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981.

9. ביטול עסקה על ידי החברה ומבצעים

9.1 זכות ביטול עסקה ע"י החברה: החברה רשאית לבטל עסקה אם: * קיימת טעות במידע, בפרטי המוצר או במחיר. * זוהה רוכש שאינו לקוח פרטי או שאינו עומד בתנאי האתר. * העסקה לא אושרה על ידי החברה. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל או לדחות סדנה. במקרה של ביטול מלא על ידי החברה, יוחזר למשתתפים הכסף המלא או שתוצא להם השתתפות בסדנה חלופיץ בתאריך אחר.

9.2 מבצעים: החברה רשאית להפסיק מבצע בכל עת וללא הודעה. רשאית להגביל כמות רכישה (לדוגמה: יחידה אחת ללקוח).

 

10. אישור התקנון

אני מאשר/ת כי קראתי את כל תנאי התקנון והסכמתי להם במלואם, לרבות ההסכמה המפורשת לצילום ופרסום כמפורט בסעיף 4 ולמדיניות הפרטיות כמפורט בסעיף 8. לאחר אישור זה ניתן להמשיך לסליקת כרטיס האשראי.